40 תשובות
כסף עוזר תמיד
אתה לא בן?
L_E
שואל השאלה:
כן למה?
אנונימי
למה שתעשה בנייה??
L_E
שואל השאלה:
כי זה יפה ואני אוהב לעשות דברים של בנות
אנונימי
היא: למה?
אתה: ככה
לול מה הבעיה שהוא בן והוא עושה בנייה?
יש בנים שאוהבים ועושים את זה.
אנונימית
שואל השאלה:
בבית היא כן שמה לי לק ואיפור ונותנת לי ללבוש בגדים שלה
אבל היא אומרת שזה מוזר שאני ילך עם בנייה בלבוש גברי בחוץ
אנונימי
בן כמה אתה? למה שלא תלך לבד פשוט?
שואל השאלה:
בן 15 כי אם אני ילך לבד היא יותר לא תאפר ותלביש אותי בדברים שלה בבית
אנונימי
אז תבקש ממנה לבוא איתה
שואל השאלה:
ביקשתי והיא אמרה שאני לא יכול ללכת ברחוב עם בנייה ובגדים של בן
אנונימי
אה נכון רשמת את זה
אז אני חושבת שפשוט תחכה עם זה בנתיים ותמשיך עם הלק שהיא עושה לך.
במילא בניה בגיל כזה זה קצת מוגזם לדעתי אבל לבנות
שואל השאלה:
איך לשכנע אותה?
אנונימי
אין לי כל כך מה להציע לך
תנסה להגיד לה שבמילא אתה הולך עם לק אז מזה משנה ובמילא מתחילים עם בניה קצרה ותעשה משהו לא משוגע שבולט ישר לעין.
שואל השאלה:
איזה צבע הוא לא משוגע ובולט?
אנונימי
תלך על הניודים יותר ולא על הירוק זוהר שכולם עושים
שואל השאלה:
אני לא אוהב ירוק זוהר גם ככה
אולי פשוט אני ילך כמו בת ואז היא תסכים
מה אומרת?
אנונימי
אה זה כבר תלוי בך אם אתה מוכן ללכת כמו בת לגמרי וככה היא תסכים אז לך על זה
שואל השאלה:
היא לא מסכימה לי לעשות בנייה בגלל שאני מסתובב כמו בן ואם אני יסתובב כמו בת היא תסכים
אז ללכת על זה?
אנונימי
תנסה תשאל אותה
שואל השאלה:
איזה צבע לעשות? לא עדין מידי
אנונימי
אם אתה רוצה יותר מניודים
אבל תעשה צבעים בהירים פשוט נגיד סגול בהיר ורוד בהיר וכו'
שואל השאלה:
ורוד זה יפה?
אנונימי
כן למה לא
שואל השאלה:
איך להגיד לה שאני רוצה ללכת בחוץ גם כמו בת? יש לך רעיונות?
אנונימי
תגיד לה פשוט שהחלטת
אתה לא צריך את אחותך תיצור קשר עם מישהי שעושה קרוב לבית שלך ותשלם לה אתה לא צריך לשכנע אף אחד ולא צריך טובות
שואל השאלה:
אם אני יעשה בלי אישור שלה אז היא לא תאפר ותלביש אותי בבית
אנונימי
אתה באמת לא צריך אף אחד ובטח לא אישור מאחותך. אני מנסה להגיד לך שאתה יכול לעשות הכל בעצמך, תראה מדריכי איפור ביוטיוב תקנה כמה דברים של איפור אפילו מביוטיקר שזה עולה שטויות ותקנה בגדים שאתה אוהב בקניון
שואל השאלה:
מה לקנות?
אנונימי
איפור או בגדים?
שואל השאלה:
גם וגם
אנונימי
תראה ביוטיוב ובפינטרסט יש שם הכל. לוקים, מדריכי איפור, המלצות של מוצרי איפור ובגדים, הול קניות, רעיונות למלא דברים, ממש הכל!
דרך אגב אפשר פרח? אני נואשת
שואל השאלה:
מה את ממליצה לי קנות? איזה דברים הכי נשיים?
אנונימי
תודה! אמ שמלות, חצאיות, סקיני ג'ינס, גופיות דברים כאלה. תשים לק זה לא חייב להיות ג'ל, תקנה בושם של נשים, תקנה שפתונים סומק ומסקרה. ממליצה לך להסתכל באתר של shein יש שם מבחר ענק של בגדים יפים שנורא טרנדיים וזה מאוד זול.
שואל השאלה:
לא עדיף בנייה בציפורניים?
אנונימי
לא חייב מיד אם אין לך אפשרות כרגע אפשר גם סתם לשים לק
שואל השאלה:
אני יכול לעשות אצל קוסמטיקאית
איזה צבע לעשות?
אנונימי
ורוד? מה שאתה אוהב אני לא יודעת