3 תשובות
אם הוא לא ייגש אלייך אז אל תגשי אליו כי את לא יכולה לדעת אם זה נכון או לא.
שואל השאלה:
אבל אני לא בטוחה בזה ולא בא לי לצאת סתם חשה
אבל אני לא בטוחה בזה ולא בא לי לצאת סתם חשה
אנונימית
אם הוא מנסה להתקרב אלייך או לדבר איתך, או מחמיא לך וכל זה... והדרך הטובה היא פשוט להגיד לו שלא יקרה בינכם כלום כי את לא מרגישה כלפיו את אותו הדבר.
באותו הנושא: