8 תשובות
מה השאלה
אז מה את מרגישה בעצם לגבי זה,
אני מבינה שלא נעים לך עם ההקצנות
מצד שני את חווה גזענות שזה גם מעצבן.
א) את צודקת
ב) תוסיפי שאלה שלא ימחקו לך את זה
אולי רק האנשים שאת מכירה
לא כולם נע לא להכליל
ככה הם מתנהגים
לא הבנתי מה את רוצה שנענה לך?
אממ סליחה אבל אני לא מבינה את השאלה שלך כל כך
מה זאת אומרת מקצינים? אולי אלו התחושות שלהם ואת לא יודעת את זה...
את לא אתיופית את אובססיבית לאתיופים
אנונימית
שואל השאלה:
חחח למה שאני המציא שאני אתיופית
אנונימית