8 תשובות
אחלה
כן רק כשאני עושה סטוק על הבן אדם.
שזה קורה כשאני ממש משועממת.
גם ליי!
א-
תעשו לי את זה יש לכם דרך ארוכה וגם תראו מלא פיצולי אישיות
כן ולכן תני לי פרח
וואו כל כך
איך את עושה את זה. תגלי לי
שואל השאלה:
תיכנסי למשתמש כלשהו ואז בסרגל הזה שמעל התגובות בקיר תודות יש פעילות
תלחצי שם על החץ ואז על פרחים
אנונימית