2 תשובות
היא אמרה שהיא לא התנהגה כמו עצמה בתוכנית ושאפילו חברים שלה לא הבינו מי זאת על המסך. כנראה כל ה"לעוף על עצמה" נבע מחוסר הביטחון שלה וחוסר היכולת שלה להקיף את עצמה בחברים בקלות אז היא ניסתה כל מיני דרכים אחרות כדי לנסות לעשות את זה (וזה לא עבד ממש).
אני מניחה שהיא לא אדם רע, ושהיא מתחרטת על מה שהיא רואה על המסך היום.
אני מניחה שהיא לא אדם רע, ושהיא מתחרטת על מה שהיא רואה על המסך היום.
בכללי אני לא אוהבת אותה, ואני גם יכולה להבין למה לא רוצים לשמור איתה על קשר.
אבל כן ראיתי בה משהו מעבר שהיא אמרה את זה
אבל כן ראיתי בה משהו מעבר שהיא אמרה את זה
באותו הנושא: