5 תשובות
לא ממש
חוץ מזה שהצטרפו לפה מלא צאחלות
חוץ מזה שהצטרפו לפה מלא צאחלות
הבדל משמעותי.
מעבר לזה שפעם העיצוב היה שונה וזה היה אתר (היום יש אפליקציה), סטיפס היום *הרבה* פחות איכותי.
השאלות בחמות זה ספאמים או דברים לא חשובים; האתר התמלא בדור טיקטוק שהפך את סטיפס לרשת חברתית ולא פורום העזרה שהוא נועד להיות.
יש פה הרבה יותר ספאמים דפוקים ומציקים, פעם עוד היו כאלה מצחיקים היום זה סתם חרא.
מעבר לזה שפעם העיצוב היה שונה וזה היה אתר (היום יש אפליקציה), סטיפס היום *הרבה* פחות איכותי.
השאלות בחמות זה ספאמים או דברים לא חשובים; האתר התמלא בדור טיקטוק שהפך את סטיפס לרשת חברתית ולא פורום העזרה שהוא נועד להיות.
יש פה הרבה יותר ספאמים דפוקים ומציקים, פעם עוד היו כאלה מצחיקים היום זה סתם חרא.
הבדל ענק. כשרק הצטרפתי הייתה היו פה אנשים מבוגרים ששאלו שאלות רציניות (שבזמנו לא עניינו אותי אבל כיום מבינה את החשיבות שלהן). אחר כך הפרידו בין סטיפס לנוער למבוגרים שזה היה ממש טוב, היה אפשר לעשות התייעצויות או שאלות ספציפיות למומחים, ואפילו שאלות על פי אזורים. זה היה תקופה ממש טובה שהאתר התנהל בצורה מאוד מסודרת והתכנים היו מופרדים.
מה שלא, היו הרבה יותר ספאמים בסטיפס לנוער , המון שטויות ותוכן לא רציני. זה משהו שהשתפר מאוד בשנים האחרונות לדעתי.
מה שלא, היו הרבה יותר ספאמים בסטיפס לנוער , המון שטויות ותוכן לא רציני. זה משהו שהשתפר מאוד בשנים האחרונות לדעתי.
פעם היה הרבה הרבה הרבה יותר איכותי
כן
כל העיצוב התוכן והאנשים, זאת אומרת ממה שאני זוכרת היה תמיד נושא משותף לתוכן, כנראה בגלל הגילאים, אבל הניסוח והחוויות וצורת התיאור שונה קצת.
היו מבוגרים, לקחו את האתר פחות כבדיחה והייתה הפרדה בין מבוגרים לנוער. והספאמים אשכרה היו מצחיקים ולא מוגזמים.
כל העיצוב התוכן והאנשים, זאת אומרת ממה שאני זוכרת היה תמיד נושא משותף לתוכן, כנראה בגלל הגילאים, אבל הניסוח והחוויות וצורת התיאור שונה קצת.
היו מבוגרים, לקחו את האתר פחות כבדיחה והייתה הפרדה בין מבוגרים לנוער. והספאמים אשכרה היו מצחיקים ולא מוגזמים.
באותו הנושא: