3 תשובות
שואל השאלה:
גם וגם
אני כותב פחות ביד מאל רק כי אני שם ביד שמאל את השעון
גם וגם
אני כותב פחות ביד מאל רק כי אני שם ביד שמאל את השעון
אנונימי
אַמְבִּידֶקְסְטֵרִי
תלוי
במה יותר נוח לך לכתוב?
במה יותר נוח לך לכתוב?
באותו הנושא: