3 תשובות
שואל השאלה:
גם וגם
אני כותב פחות ביד מאל רק כי אני שם ביד שמאל את השעון
אנונימי
אַמְבִּידֶקְסְטֵרִי
תלוי
במה יותר נוח לך לכתוב?