3 תשובות
בסופו של דבר זה סכין גילוח, רק באריזה חמודה. הוא מוריד את השיער רק על פני השטח, והשורש נשאר. מכאן שהשיער עלול לגדול לך כמו שהוא תמיד עלול לגדול כשמשתמשים בסכין- עבה יותר, יותר שיער, וכו וכו.
הייתי מעדיפה שעווה
אל תגעי בזה! לקח לי שנה עד שהצלחתי לחזור לשעווה זה פשוט מגעיל! דמייני שיש לך נקודות שחורות על איפה שאת מגלחת
שואל השאלה:
כבר עשיתי...
אבל לפי מה שראיתי בסרטונים לא קורה כלום ורק בישראל משום מה לא אוהבים את זה
נראה מה יהיה, בנתיים זה נראה טוב
אנונימית