7 תשובות
אני גם מפחדת מטיפול שיניים ,. אני לא הולכת לטיפול הזה כבר 3 שנים ולא כל כך רע לי כמו שכולם אומרים שיהיה .
אתה יכול ללכת ואולי לקבל משהו טעים מהמשפחה שלך אחרי הטיפול או פשוט להבריז
אתה יכול ללכת ואולי לקבל משהו טעים מהמשפחה שלך אחרי הטיפול או פשוט להבריז
כואב ואז עובר כמו כל דבר בחיים
שואל השאלה:
לי יש דווקא הרבה טיפולים ועברתי 3 עקירות פלוס כמה טיפולי שורש
לי יש דווקא הרבה טיפולים ועברתי 3 עקירות פלוס כמה טיפולי שורש
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה לכם
תודה רבה לכם
אנונימי
אח שלי זה כלום יש דברים יותר כואבים
יש לי עוד שבוע 3 טיפולי שורש במכה
מעודד?
מעודד?
כואב לשניה ואחרי זה הכל עובר, אחרי שבוע תראה תוצאות טובות :)
בהצלחה.
בהצלחה.
באותו הנושא: