7 תשובות
אני גם מפחדת מטיפול שיניים ,. אני לא הולכת לטיפול הזה כבר 3 שנים ולא כל כך רע לי כמו שכולם אומרים שיהיה .
אתה יכול ללכת ואולי לקבל משהו טעים מהמשפחה שלך אחרי הטיפול או פשוט להבריז
כואב ואז עובר כמו כל דבר בחיים
שואל השאלה:
לי יש דווקא הרבה טיפולים ועברתי 3 עקירות פלוס כמה טיפולי שורש
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה לכם
אנונימי
אח שלי זה כלום יש דברים יותר כואבים
יש לי עוד שבוע 3 טיפולי שורש במכה
מעודד?
כואב לשניה ואחרי זה הכל עובר, אחרי שבוע תראה תוצאות טובות :)
בהצלחה.