6 תשובות
כן .. זה קורה אחרי מערכת יחסים ארוכה
זה לגיטימי וזה מובן
וואי מאוד מבינה זה מאוד קשה
שואל השאלה:
אם יכולים לפרט יותר אשמח..או מי שאפשר לפנות בפרטי...
אנונימי
אני עברתי פרידה והיה לי מאוד קשה
זה היה בנאדם שהכרתי לפני 3 שנים ואהבתי אותו ורציתי להתחתן איתו.
בסוף לא הלך בינינו והציפיה שהיתה לי הפכה לאכזבה. הייתי בדיכאון קצת בלי חשק לאכול וחיכיתי לתקופה דאני אעבור את זה..הייתי בוכה הרבה
ואז קמתי התחלתי לעשות דברים שאני אוהבת
לנסות להכיר אנשים
להיות בסביבה של אנשים ולא לבד. זה חשוב.
פשוט לאהוב את עצמך יום יום.
להשקיע בעצמך.
מה שהכי עזר לי זה הרבה שיחות נפש ופריקות וגם תרגיל מסויים שעשיתי
כן מבין אותך ב100 אחוז, לפני כמה חודשים סיימתי זוגיות של שנתיים ואצלי זה לא שאני לא יכולתי כי לא לקחתי את זה קשה כל כך אבל פשוט בחרתי שלא, אל תתרכז בזה, אל תחשוב על זה יותר מדיי)
תצא עם חברים לבלות או משהו.