6 תשובות
שאלה טובה
אני חושב שזה כי אנשים לא חכמים מיוחד וחסרי חוש אמפטיה בסיסי
כי הם לא רגילים לזה ,
קשה להם לקבל דברים כאלה ,
והם לא מבינים

אני יכול מאוד להבין אותך כי גם אני טרנס
_E
מצטערת על מה שעברת אני לא מבינה למה יש כל כך הרבה שנאה ורוע מיותר
אנשים שונאים את מי ומה שהם לא מבינים
מצטערת שאתה עובר את זה!! אנשים לפעמים לא מבינים .
שלום, שמי איילת ואני מתנדבת במרכז הדיווח של האגודה למען הלהט"ב, שמטרתו להיאבק בשיח פוגעני נגד הקהילה הגאה.

אני מצטערת לשמוע על זה. כואב לי לקרוא על כך... מרכז הדיווח כאן בשבילך, אם תרצה הקשבה, תמיכה או סיוע.