8 תשובות
הטיפ הכי טוב זה להירגע
המבחן לא כזה מפחיד כמו שאומרים
אנונימית
המבחן מאתגר אבל לא להילחץ תהי בקצב ותעשי את הכי טוב שאת יכולה תבואי בביטחון.. אם את הולכת לפנימייה יותר קריטי שאת לא בעייתית מבחינת התנהגות.. בהצלחה❤
אני הייתי במבחנים ב22 ואת ממש מגזימה חחח את תלחצי ככה המבחנים שם זה יותר לבחון את זמן התגובה שלך
מבחן קליל נראלי
לא דעת לא עשיתי אותו הכפר נראלי היה סטלן לפני שנתיים הם קיבלו אותי בלי מבחן
אנונימית
אני הייתי ב22 ,
המבחן קליל באמת ,
לאיזה כיתה את עולה ואת בפנימייה ?
כיתה ט
אנונימית
ואני בפנימייה
אנונימית
שואל השאלה:
אני עולה לכיתה ז