7 תשובות
פשוט רשמה *?
זו מישהי שאת מכירה?
שואל השאלה:
יאפ^^
וכן אני מכירה אותה^
יאפ^^
וכן אני מכירה אותה^
אנונימית
אולי היא לא רוצה שאם יחטטו לה בטלפון ידען שזו את
יכולים להיות ככ הרבה סיבות ללמה היא קראה לך ככה וכדאי שתשאלי אותה למה היא שמרה אותך כ"*" ולא אותנו כי אנחנו לא היא ואין סיכוי שנדע
חברה שלי כבר 6 שנים קוראת לי 'מישבי' בטלפון.
כששאלתי אותה למה היא אמרה שביום שהיא הוסיפה אותי זה היה שהיא הוסיפה את כל התלמידים בכיתה והיא לא ידעה את השם שלי וככה זה נשמר.
לכל דבר יש סיבה.
תשאלי אותה.
כששאלתי אותה למה היא אמרה שביום שהיא הוסיפה אותי זה היה שהיא הוסיפה את כל התלמידים בכיתה והיא לא ידעה את השם שלי וככה זה נשמר.
לכל דבר יש סיבה.
תשאלי אותה.
כע זה אומר שאת כ*סית
קחי את זה כמחמאה
קחי את זה כמחמאה
אנונימי
באותו הנושא: