11 תשובות
התעלפתי בשירותים בזמן שחברים של אח שלי באו אלינו לראות משחק כדורגל
הפעם הראשונה שקיבלתי זה היה שהייתי עם מכנס בהיר בבית ספר וילדה אמרה שאני מדממת מהפיפי לול
הכי לא מרגש או מעניין בעולם.
הייתי בבית, הלכתי לפיפי, גיליתי הפתעה.
התקלחתי שמתי פד לראשונה בחיי ונכנסתי לעולם שכולו טוב.
הייתי בבית, הלכתי לפיפי, גיליתי הפתעה.
התקלחתי שמתי פד לראשונה בחיי ונכנסתי לעולם שכולו טוב.
בליל הסדר הלכתי לשרותים וחשבתי שאני הולכת למות בקושי ידעתי משהו על זה
הלכתי לשרותים להשתין וראיתי שקיבלתי אמרתי לאמא שלי וזהו
כבר הייתי מוכנה, ידעתי הכל על מחזור כי אמא שלי הסבירה לי
כבר הייתי מוכנה, ידעתי הכל על מחזור כי אמא שלי הסבירה לי
התעלפתי באמצע בית ספר מול כולם
(אנמיה+אנורקסיה=סבבה)
(אנמיה+אנורקסיה=סבבה)
נחשובכברעלמשהו - גם הפעם הראשונה שלי הייתה ככה
קיבלתי באמצע שיעור מתמטיקה ובגלל שהייתה הפסקה אחר כך הלכתי לשירותים לבדוק אם זה באמת מחזור או משהו
למזלי היה לי ג'קט אז פשוט קשרתי אותו ככה שלא ראו כלום
למזלי היה לי ג'קט אז פשוט קשרתי אותו ככה שלא ראו כלום
בבת מצווה אני לא חושבת שצריך לפרט יותר מידי
עשינו מלחמת מים בשבועות וכשחזרתי הביתה להתקלח ראיתי שיש לי דם על התחתונים ובכיתי לאמא שלי שאני הולכת למות כי לא ידעתי למה יורד לי דם משם
קמתי בבוקר והלכתי לשירותים ופתאום ראיתי דם ונבהלתי ולא הבנתי מה קורה אז קראתי לאמא שלי והיא אמרה לי מזל טוב קיבלת חחחח
באותו הנושא: