5 תשובות
כן, כדאי ועדיף אצל ספר טוב שמבין בזה.
יש כמה החלקות יש החלקות שמשקמות את השיער אז כן
את יכולה לעשות החלקה אורגנית זה לא כזה הורס, אם את עושה מחליקים ללא ספק עדיף החלקה
עדיף שתעשי מחליקים כי גם החלקה זה הרבה כסף וגם אחרי זה את צריכה לקנות שמפו מרכך ומסיכה כדי שזה ישאר וזה גם לא יהיה אותה תוצאה כמו מחליק וגם ינשור לך השיער בטירוף קיצור עזבי תמשיכי עם המחליק
תלוי באיזו תדירות את עושה מחליק-
אם את עושה כל יום-יומיים זה ממש מזיק לשיער (וגם בטח טרחה רצינית) אז כבר עדיף לעשות החלקה.
אם את בכל זאת סבבה עם איך שהשיער שלך גם בלי מחליק ועושה בתדירות יותר נמוכה עדיף לך להישאר עם המחליק.
רק שימי לב שאת משתמשת בחומר שמגן על השיער מנזקי חום!