16 תשובות
בישראל אין מודעות לשום מילה גם לא לf word אבל בחול ראיתי הרבה שכעסו גם על ה t word פשוט פה לאף אחד לא אכפת
שואל השאלה:
כאילו אנשים הם "נגד שנאת חינם" וממשיכים להתלהב מג'פרי סטאר ולראות מירוץ הדראג של רופול
אנונימי
כי טראנס זה בחירה
אי אפשר ממש להכריח אנשים לא להגיד דברים פשוט צריך לגדל עור עבה ולהתמודד עם זה, אנשים יהיו אנשים ולנסות לתקן את העולם אחד אחד זה לא דבר ריאלי
כאילו טראני ופאגוט?
כע
חחח בעיה שלכם מישהו אמר לכם להיות טרנסגנדרים או הומואים? זה בחירה שלכם להיות שחור זה לא בחירה שלכם
אני לא ממש חושב שזאת הגישה הנכונה לנושא אבל יש משהו במה שאתה אומר
שואל השאלה:
אממ זה ממש לא בחירה
אנונימי
כן זה כן
הרגע הזה שאנשים פה אומרים שלהיות טרנס זה בחירה כש:
1. כמעט 350 טרנסים נרצחים כל שנה
2. אחוזי ההתאבדות בקהילה הטרנסים הם 41 אחוז
3. יש ליטרלי מחקרי מוח שמוכיחים שלהיות טרנס זה ביולוגי
ועוד אתם מצדיקים טרנספוביה
תתביישו לכם
שואל השאלה:
למה שאבחר להיות טרנס? ניסו לרצוח אותי, זרקו אותי מהבית, התעללו בי מינית, וכל זה רק בגלל שאני טרנס
אנונימי
הולי שיט מה? אני ממש מצטער לשמוע שעברת את זה... אני פה אם אתה צריך לדבר
שואל השאלה:
תודה...
אנונימי
מזה t word בחיים שלי לא שמעתי על זה
אנונימית
כי אנשים רגישים יותר לגזענות, כל אחד מאיתנו חווה גזענות.

כל ילד בארה"ב מכיר את ההיסטוריה המזעזעת של המילה n*ggero (למרות שעם מערכת החינוך הדפוקה שם אני בספק אבל אני מקווה), גם אותי לימדו על עבדות האפריקאים באמריקה בבית הספר, כולנו(או רובנו) מכירים באופן אישי בן אדם ממוצא אפריקאי, וכפי שכבר אמרתי - כולנו חווינו גזענות. לעומת זאת, מתי מדברים על קשיים של טראנסים בחברה? אולי באיזה שיעור חינוך בחטיבת הביניים. למי מאיתנו יש חבר/ה טראנס/ית? לא לרובנו.
פשוט המודעות לגזענות היא גבוהה יותר ונוגעת לכלל חלקי החברה.