8 תשובות
מפונקים יותר, מתלוננים יותר
תאמת שאין לי מושג אבל בטח נהיה הרבה בטלפון...
למרות שאומרים שהדור שלנו חרא אני חושבת שיש לנו אחלה דור והוא לא יהיה מאוד שונה מהמבוגרים של עכשיו בעתיד.
מגניבים רצח
דור z שולטט
אני חושבת שאנחנו נגדל ניהיה יותר טובים מהדור המבוגר כיום.
נכון עכשיו כל מה שאכפת לנו זה טלפון וחיי חברה וכאלו דברים.
אבל זה עכשיו כי אנחנו טינייג'רים.
אני כמעט בטוחה שכשנגדל ושיהיה עם ילדים והכל זה לא יהיה כך, יהיה לנו אחראיות.
ואני חושבת שניהיה יותר טובים מהדור המבוגר כיום מכיוון שאנחנו חיים באידאלים שונים וערכים שונים טובים יותר לעולם כיום.
מבחינת פמיניזם, יותר בעד הלהט"ב, אכפת לנו מזיהום הסביבה יותר מכיוון זה יהיה אנחנו שלא יוכלו לחיות בעולם הזה בגלל שנגיע לקו האין חזור.
ויש עוד המון אידאלים וערכים שונים שרוצים לאפשר חיים טובים יותר מבחינה עולמית.
בנוסף לדעתי ניהיה קלילים יותר ומבינים יותר. יותר זורמים וכיפים.
לכן אני חושבת שהדור שלנו בעתיד יהיה דור אחראי וטוב יותר.
מתים
/..
נראה לי שניהיה דור של מגניבים, ניהיה קלילים יותר בתור הורים
כולם יראו צעירים עם כל ההזרקות, ניתוחים, בוטוקס.....