6 תשובות
לא
Kir
כן אמאלה זה הדבר הכי מעצבן שיש :(
כן השנה היה לי ריב פיצוצים עם מורה
ההורים היו סופר בעדי
אה גם קרה שהתווכחתי עם מורה והם הצדיקו מורה אבל בסוף הבנתי שהיא צדקה
המון פעמים
לא, רבתי רק עם מורה אחת ואני הייתי צודקת וההורים שלי תמכו בי וגם המנהלת והרכזת שכבה
וואי כן