17 תשובות
שהיה
לא הכי אהבתי אותו
נבלה צודק הוא גרוע
אנונימית
עצוב :(
באסה, אחלה ראפר
אהבתי את כל האלבום שלו אבל ביאס אותי שהוא פחות ראפ
זה פשוט לא בסדר, אני מבינה שמופעל עליו לחץ אבל אם זה באמת היה חשוב לו הוא היה מוצא זמן.
לא אוהבת ולא מעניין
אין לי מושג מי זה
שחבל :/
לאא למה הוא פורשש
בנאדם מדהים ראפר פחות
הוא טראש
מלך הבן אדם הזה. perfect lit
אין לי מושג מי זה לא באמת אכפת לי
למהה