10 תשובות
אם את עושה סקיפ זה פשוט מעביר אותך למה שקורה אחרי המשימה, כאילו את עשית אותה, את תוכלי לסיים תמשחק
אני גם תקועה במשהו הלוואי שהייתי יודעת איך לדלג
כן. פשוט תדלג. אם אתם לא מצליחים לדלג פשוטתמותו מיליון פעם ואז זה יראה לכם skip שאתם מתים.
yxz
שואל השאלה:
hey darling^ אם את רוצה לעשות skip את צריכה להיכשל במשימה מלא פעמים ואז זה נותן לך אפשרות לדלג
אנונימית
^ בשביל לדלג פשוט תיפסלי במשימה נראה לי 3 פעמים ואז זה יראה לך skip שתיפסלי בפעם השלישית

וגם אם מדלגים אפשר לסיים תמשחק
זה מה שאמרתי. פפ
yxz
כבר נכשלתי 3 פעמים עד כמה פעמים ?
תנסה עוד.
yxz
תנסי* ובסדר
כן גם אני תקוע במשימה אחת אבל אין לי אפשרות ל skip
/..