29 תשובות
לי אין לגוגל יש
לא , אבל כמו שאמרו לגוגל כן יש.
יאפ.
אם בשקיעה תלכי לים, את תראי את השמש נעלמת.
אם אחרי שהיא נעלמה את תקחי רחפן (כן לא כזה פרקטי אבל נגיד) ותעיפי אותו גבוה, המצלמה שלו תוכל לראות את השמש, מכיוון שצורת הכדור של כדור הארץ מסתירה לך את השמש, אם היה שטוח, תמיד היית רואה את השמש
אם בשקיעה תלכי לים, את תראי את השמש נעלמת.
אם אחרי שהיא נעלמה את תקחי רחפן (כן לא כזה פרקטי אבל נגיד) ותעיפי אותו גבוה, המצלמה שלו תוכל לראות את השמש, מכיוון שצורת הכדור של כדור הארץ מסתירה לך את השמש, אם היה שטוח, תמיד היית רואה את השמש
חלק אומרים שהוא שטוח אבל זה לא נראה לי הגיוני כי עם הוא היה הגיוני היית כעיקרון (לא בטוח) עם טלקופ לראות את כל הכדורים מסודרים מולך אבל אי אפשר כי כל כדור נמצא במקום מסוים בזמן מסוים בסיבוב
וגם הטיסות היו הרבה יותר קצרות וגם רואים בשמיים שהכל קצת עגול ואולי אפילו השמש לא הייתה מגיעה לחלק מהמקומות שהיא מגיעה עליהם
(זה נראה לי הגיוני לא בטוחה שהעברתי את זה נכון)
וגם הטיסות היו הרבה יותר קצרות וגם רואים בשמיים שהכל קצת עגול ואולי אפילו השמש לא הייתה מגיעה לחלק מהמקומות שהיא מגיעה עליהם
(זה נראה לי הגיוני לא בטוחה שהעברתי את זה נכון)
איזו סיבה יש להם לשקר לנו ככה. מה זה ייתן להם? וזה לא יעזור לי בחיים לדעת אם כדור הארץ שטוח או עגול לא כזה מעניין אותי
מאוד פשוט
תכנסי למטוס ואת תראי שבאוויר כדור הארץ נראה קצת מעוגל
ממ מעניין למה
תכנסי למטוס ואת תראי שבאוויר כדור הארץ נראה קצת מעוגל
ממ מעניין למה
כן יש הוחכה רואים מרחוק שהוא עגול אבל שאתה דמות קטנה על פנטה גדולה(כדור הארץ) בזמן שאתה הולך מהנקודת מבט שלך הכל יראה שטוח אבל זה לא נכון זה טעטוע של המוח
יש כזאת הוכחה עם ספינות אם מסתכלים לאופק על ספינה מתרחקת
רואים שהיא לא נעלמת בבת אחת אלא לאט לאט באופן חלקי
במידה וכדור הארץ היה עגול היינו רואים את הספינה קטנה וקטנה עד שהיא הופכה לנקודה פיצפונת ונעלמת אבל זה לא מה שקורה בפועל לכן כדור הארץ עגול ולא שטוח
רואים שהיא לא נעלמת בבת אחת אלא לאט לאט באופן חלקי
במידה וכדור הארץ היה עגול היינו רואים את הספינה קטנה וקטנה עד שהיא הופכה לנקודה פיצפונת ונעלמת אבל זה לא מה שקורה בפועל לכן כדור הארץ עגול ולא שטוח
כן, יש הוכחות שהוא כדור בסרטון שארצף.
כן, אם כדור הארץ היה שטוח (נגיד) אז לא היה יכול להיות ליקוי ירח כי אם נעביר דיסקית מול הירח אז רק פח או חלקים ממנו ייעלמו
דבר ראשון, תלוי איך כדור הארץ אמור להיות שטוח במקרה והוא היה. הכוונה שלי היא- אם מסת כדור הארץ מרוכזת במרכזו (חוקי המרחב זמן ביקום שלנו) אז זה היה ממש לא הגיוני. אם מסת כדור הארץ פרוסה בצורה שנוגדת את חוקי הפיזיקה אז זה יותר הגיוני לכדור ארץ שטוח. אבל אם לדוגמא תסתכלי בים על ספינה ששטה ומתרחקת ממך היא תיעלם בהדרגה- לאט לאט עד שהחלק העליון שלה ייעלם. אם כדור הארץ היה שטוח הספינה לא הייתה נעלמת בהדרגה. יש עוד המון המון עובדות למה כדור הארץ הוא לא שטוח, אני ראיתי סרט המסביר על קהילה של אנשים שבטוחים שכדור הארץ הוא שטוח, הם ממש בטוחים בזה ולא פתוחים לאנשים שמנסים לשנות את דעתם, אך כל מה שהאנשים האלה אמרו ואימונותינם בקשר ל"כדור הארץ השטוח" ממש לא נכונות, למה שישקרו לנו בקשר לצורת כדור הארץ? למה שנהיה מרכז היקום? בקיצור הבנת אותי, כדור הארץ הוא עגול.
זה בסיסי
אפשר ללכת בכדור הארץ נגיד ישר ולהגיע לאותו המקום.
מהחלל יש תמונות.
יואו זה כזה בסיסי שכדור הארץ עגול באמת
אפשר ללכת בכדור הארץ נגיד ישר ולהגיע לאותו המקום.
מהחלל יש תמונות.
יואו זה כזה בסיסי שכדור הארץ עגול באמת
לגוגל יש הוכחות שהוא עגול בגלל לויינים שצילמו את כדור הארץ מזוויות שונות ורואים שהוא עגול
יש הוכחות שהוא כדור ולא אחת.
אני לא ארחיב פה אבל מוזמן לראות ביוטיוב הסבר די מובן
אני לא ארחיב פה אבל מוזמן לראות ביוטיוב הסבר די מובן
כבידה הייתה מרסקת כדור ארץ שטוח
אנונימי
מן הסתם.. הם לא יכולים פשוט לקבוע את הצורה של כדור הארץ אנחנו לא בימי הביניים
מה זה משנה?
מה זה משנה?
כן, תמונות, אסטרונאוטים, תמונות לויין מדענים
יש את כל ההוכחות בעולם נשמה, לא כזה קשה למצוא אותן
יש את כל ההוכחות בעולם נשמה, לא כזה קשה למצוא אותן
https://images.app.goo.gl/2ydb5wx7xhaunz8a7
קח אם אתה צריך עזרה
קח אם אתה צריך עזרה
נראה לי שמספיק השם לא? חח
*כדור* הארץ ..
*כדור* הארץ ..
שואל השאלה:
אני אומר שאני יודע ובטוח שהוא עגול
אני צריך הוכחות
תקרא את השאלה לפני שאתה קורא לאנשים טיפשים.
אני אומר שאני יודע ובטוח שהוא עגול
אני צריך הוכחות
תקרא את השאלה לפני שאתה קורא לאנשים טיפשים.
לא אתה. andy97
למרות שגם אתה מתחיל להיכנס לקטגוריה של טיפשות
למרות שגם אתה מתחיל להיכנס לקטגוריה של טיפשות
אנונימי
אני בת , ולמה? בגלל שאמרתי על השם? אתה בכלל לא מכיר אותי .. לפי מה אתה קובע שאני טיפשה?
בדיוק בגלל שאמרת על השם, מישהו שאפילו המחשבה על זה עוברת לו בראש הוא טיפש
אנונימי
יפה שבגלל מחשבה אחת אתה קובע שאני טיפשה :)
בדיוק כמו שאני קובע שמי שתומך בהיטלר טיפש, והומופובים טיפשים ממחשבה אחת, אני קובע שאת טיפשה ממחשבה אחת
אנונימי
חחח איזה חמוד, אתה חושב שאתה מכיר אותי ויכול לקבוע שאני טיפשה:) בגלל משפט אחד
הומופובים הם לא טיפשים, בסיטואציה אחרת גם אתה היית יכול להיות הומופוב זה יכול לנבוע מחינוך, מסטיגמות ומהעובדה שהם אף פעם לא פגשו מישהו מקהילת הלהט''ב במציאות
נראה לי די טיפשי לקבוע ככה מי טיפש ומי לא..
נראה לי די טיפשי לקבוע ככה מי טיפש ומי לא..
ציקלונים וסופות נעות בכיוון השעון בחצי אחד של כדור הארץ לנגד כיוון השעון בגלל כח קוריולוס המתקיים רק בשל היותו של כדור הארץ כדורי ומסתובב, אם הוא היה שטוח אז סופות יכלו להסתובב רק בכיוון אחד.
אם תביט על הכוכבים בצד אחד של כדור הארץ הם יהיו הפוכים ביחס לצד השני, מה שלא הגיוני בעולם שטוח שבו הכוכבים אמורים להראות אותו דבר מכל נקודה.
בעת ליקוי ירח (תופעה שבעצמה אינה אפשרית בעולם שטוח) הירח הופך אדום כשהוא מכוסה כולו בצל של כדור הארץ בגלל שחלק מהאור של השמש, הנמצאת בצד השני, מצליח לעבור דרך האטמוספירה וכל הגלים הקצרים מפוזרים כך שמוקרן על הירח אור אדום המוחזר אלינו וגורם לירח להיות אדום.
אם תביט על ספינה בטלסקופ כשהיא מתקרבת לאופק היא תעלם בהדרגה מהתחתית עד לקצה בגלל עקמומיות כדור הארץ.
אזורי הזמן ועונות השנה הם תוצאה של מודל כדור הארץ והסיבוב שלו סביב עצמו והשמש.
בגלל שכדור הארץ עגול אזור קו המשווה קרוב יותר באופן יחסי מהאזורים הצפוניים והדרומיים לשמש ולכן הוא מתחמם יותר, הדבר הזה גורם לכך שהאוויר חם יותר באזור קו המשווה ולכן הוא בעל יותר צפיפות מה שגורם לזרמי אוויר מהצפון והדרום שבקו המשווה עולים מעלה בשל התחממות האוויר, שם הוא מתקרר לגורם לידי המים להתעבות לעננים וזה גורם לכך שבקו המשווה יהיה יותר גשם ואותו אוויר קר מתפזר ויורד מטה כשהוא יבש יותר לאחר שאיבד את הלחות בגשם, מה שגורם לכך דבקו המשווה יש לנו יערות גשם אך מסביב לו יש לנו מדבריות. מודל הארץ השטוחה לא מסבירה תופעה זו.
יש לנו תצלומים רבים של כדור הארץ מהחלל וגופים רבים שיגרו לווינים, חלליות ואף אנשים לחלל כשחלקם היו אויבים אחד לשני ולכן זה לא סביר שהם השתתפו בקונספירציה יחד רק כדי לגרום לכולם להאמין שהעולם עגול.
אם תביט על הכוכבים בצד אחד של כדור הארץ הם יהיו הפוכים ביחס לצד השני, מה שלא הגיוני בעולם שטוח שבו הכוכבים אמורים להראות אותו דבר מכל נקודה.
בעת ליקוי ירח (תופעה שבעצמה אינה אפשרית בעולם שטוח) הירח הופך אדום כשהוא מכוסה כולו בצל של כדור הארץ בגלל שחלק מהאור של השמש, הנמצאת בצד השני, מצליח לעבור דרך האטמוספירה וכל הגלים הקצרים מפוזרים כך שמוקרן על הירח אור אדום המוחזר אלינו וגורם לירח להיות אדום.
אם תביט על ספינה בטלסקופ כשהיא מתקרבת לאופק היא תעלם בהדרגה מהתחתית עד לקצה בגלל עקמומיות כדור הארץ.
אזורי הזמן ועונות השנה הם תוצאה של מודל כדור הארץ והסיבוב שלו סביב עצמו והשמש.
בגלל שכדור הארץ עגול אזור קו המשווה קרוב יותר באופן יחסי מהאזורים הצפוניים והדרומיים לשמש ולכן הוא מתחמם יותר, הדבר הזה גורם לכך שהאוויר חם יותר באזור קו המשווה ולכן הוא בעל יותר צפיפות מה שגורם לזרמי אוויר מהצפון והדרום שבקו המשווה עולים מעלה בשל התחממות האוויר, שם הוא מתקרר לגורם לידי המים להתעבות לעננים וזה גורם לכך שבקו המשווה יהיה יותר גשם ואותו אוויר קר מתפזר ויורד מטה כשהוא יבש יותר לאחר שאיבד את הלחות בגשם, מה שגורם לכך דבקו המשווה יש לנו יערות גשם אך מסביב לו יש לנו מדבריות. מודל הארץ השטוחה לא מסבירה תופעה זו.
יש לנו תצלומים רבים של כדור הארץ מהחלל וגופים רבים שיגרו לווינים, חלליות ואף אנשים לחלל כשחלקם היו אויבים אחד לשני ולכן זה לא סביר שהם השתתפו בקונספירציה יחד רק כדי לגרום לכולם להאמין שהעולם עגול.
הסיפור של נפוליאון