10 תשובות
חחח לי אישית זה נשמע דיי קריפי אבל אם את באמת בקטע אז פשוט לכי לדבר איתו. כמו שאת מדברת עם ידיד שלך זה לא חייב להיות משהו מיוחד, אתם תתקרבו עם הזמן אם גם הוא בעניין...
אם תצא מזה סיטואציה מביכה זה לא אמור לשנות לך יותר מדי, את משתחררת עוד שנייה גם ככה.
ישלך רק מה להרוויח.
בהצלחה.
"מה אתה אומר שנפסיק להחליף מבטים ובמקום זה נחליף מספרים?"
יאללה תעדכני
אני אוהבת אותך גם אתה?
תלכי לישר ולעניין
אנונימי
תעשי גם לו מבטים רציניים לתוך העיניים חח
את יכולה להגיד לו כל דבר הוא בן הוא יגיד כן כנראה אנחנו לא צריכים משפט פתיחה או דרך מסוימת כדי להגיד כן פשוט דברי איתו
הנה התוכנית:
ללכת אליו ולהגיד לו, "היי מה קורה? אפשר לדבר איתך על משהו?" ואז הוא יגיד כן ואז תגידי לו "אז בוא נלך לאכול בחדר אוכל אני אגיד לך שם" (תקחי אותו לשם כדי שלא יהיה מביך רק לדבר על זה ותוכלו להתעסק באוכל חחח)
ואז בזמן שאתם אוכלים כזה אם הוא עוד לא ידבר תגידי: "שמת לב שאנחנו באותו בסיס ולא יצא לנו אפילו לדבר כמעט?" ואז הוא כנראה יגיד כן
ואז תגידי: "האמת, שמתי לב שיצרת איתי קשר עין כמה פעמים..." (תיהי בשקט כמה שניות כדי לראות אם הוא עונה) אם הוא לא עונה או אומר יכול להיות תגידי: "יש אולי משהו שאתה רוצה להגיד לי?" אם הוא יגיד כן אז בהצלחה לכם:) אם לא אז הכל בסדר תגידי לו "אוקיי הכל בסדר, שמחה שדיברנו רק רציתי לדעת, בכל מקרה אם אתה צריך משהו תפנה אלי:)"
אנונימית
איזו תוכנית חח
לדעתי קצת משתדלת מדי
תעשי על החיים ועל המוות ותפני אליו
פשוט תבואי אליו תהיי אמיצה תעשי צעד תגידי לו כזה בוא נפסיק להסתכל אחד בשני ותביא לי את המספר שלך
דברי איתו...