4 תשובות
לא טוב
אין שיפור
אנונימי
מקרים מאומתים
248,382.

חולים פעילים
48,382.

חולים שהחלימו
200,000.

אנשים שנפטרו
35,144.
יש שם פחות חולים פעילים מבישראל, כל אלה שמעליי (חוץ מkakashi sensai), על תכתבו בלי שאתם מבינים.
יש שם 12 אלף חולים פעילים והם מדינה עם 60 מיליון איש, זה מצב מצוין.
ולזאת ששאלה, אנשים כאן נוטים לכתוב דברים סתם אז עדיף לבדוק באתרים כמו הארץ או n12 או worldometers במקום לשאול ילדים שיכתבו דברים שקריים\ מוגזמים.

levelup - גם איך זה בדיוק הגיוני שהיו 248k מקרים ו200+35k מקרים שנסגרו ועדיין נשארו 48k? זה מתמטיקה פשוטה.