3 תשובות
אתמול הייתי בפוראבר 21 בעזריאלי והיה שם סווצ'ר כזה
בסדר יש שם דברים נחמדים האמת שגם אני לא מצאתי כ"כ דברים.. קניתי רק גינס אחד
בtnt יש בצבע אדום וכחול ועולה 199ש"ח
אנונימי