4 תשובות
כן זה נורא,
זאת השבת הזאת?
אם לא, אז תיסעי מוקדם יותר ברכבת או באוטובוס
אם כן, אז אין מה לעשות. אל תסעי..
תלוי עד כמה קשה לך.. זה תלוי במצב שלך
אני מכירה ההרבה שהתחילו לשמור שבת ולא לעשות הכל ביחד כי זה הרבה פעמים מפיל..
תשדלי שלא אבל תזכרי שתמיד אםשר לתקן :)
אנונימית
אל תעשי את זה.
זה ניסיון מבורא עולם!
מלעשות עבירה אף פעם לא מרוויחים.
מקסימום תישארי בבית.. סבתא שלך תבין ולא תיעלב כי זה בגלל שאת שומרת שבת.
את חזקה!! ואת מסוגלת! ואת יכולה לעבור את הניסיון הזה בהצלחה
בהצלחה:))

נ.ב אם את צריכה עזרה/שאלה או משהו לגבי החזרה בתשובה, אני פה;)
לכי איתם בכל זאת סבתא שלך
אנונימית