3 תשובות
לא חושבת שזה משנה, אין בעיה שאת תשלחי ואין בעיה שהוא זה הכל עניין שאיך הלך ומה את חושבת שגם הוא הרגיש במהלך הדייט שלכם ואם היה לכם כיף תשלחי למה לא לא תמיד חייב להיות הקשה להשגה
זה לא באמת משנה על תתיחסי לכל הודעה כאילו זה סכנה כחי את זה בקליל ועם בא לך שלחי את