20 תשובות
לדעתי מאוד
אני אוהב את השם רוחמה
כן
לדעתי פחות
אנונימית
לדעתי שם יפה
אממ נחמד
כאילו לא הייתי קוראת ככה לילדה שלי
אבל שם יפה
כאילו לא הייתי קוראת ככה לילדה שלי
אבל שם יפה
כן, שם ממש יפה
אני לא אוהבת
אבל היי!! אני רוצה לקרוא לבת שלי אוקטביה אז מי אני שתגיד לך אחרת
(אומייגד אנשים שמעריצים את המאה, לא, השם הזה לא משם, זה בתכלס באותו סיבה שאח שלה קרא לה ככה)
אבל היי!! אני רוצה לקרוא לבת שלי אוקטביה אז מי אני שתגיד לך אחרת
(אומייגד אנשים שמעריצים את המאה, לא, השם הזה לא משם, זה בתכלס באותו סיבה שאח שלה קרא לה ככה)
וודאפאק אוקטביה איזה מסכנה הבת שלך תהיה אם הייתי מכירה בחורה כזאת הייתי יורד ומסתלבט לה על החיים
תודה לך (:
אני אוהבת את השם
אוהבת את המשמעות גם
סבלתי מספיק בגלל השם שלי
אז אם מישהו רק יעז לרדת על השם של הבת שלי
הוא יחטוף ממני
תודה רבה
אני אוהבת את השם
אוהבת את המשמעות גם
סבלתי מספיק בגלל השם שלי
אז אם מישהו רק יעז לרדת על השם של הבת שלי
הוא יחטוף ממני
תודה רבה
באהבה כפרה עלייך 3> איזה אמא מגוננת אובר באמא שלי היית רק נוגעת בי אם פינצטה היית מתה
שואל השאלה:
אנשים רק שאלתי אם רותם זה שם יפה
אנשים רק שאלתי אם רותם זה שם יפה
הירח 3>
עדיף להיות אמא מגוננת מאשר לתת לילדה שלך לחטוף מכות בגלל השם שלה לא?
לסתלבט זה לא מכות ואם היית מחטיפה למישהו היית אוכלת דקירה באיזה עולם את חיה שמישהו יתן לך להחטיף לו ויגיד לו אוי כן!!! דקירה זה מה שתאכלי אם תנסי להחטיף למישהו מבוגר מכות בגלל שהילד שלו הסתלבט לך על השם של הילדה שלך
בסדר
מה שתגיד
המשך חיים טובים
מה שתגיד
המשך חיים טובים
גם וגם... יש אצלי רותם בת ורותם בן סו...
באותו הנושא: