4 תשובות
תנסי לשחרר זה לוקח קצת זמן וזה בסדר תעשי דברים שמשמחים אותך תנסי לחשוב על דברים אחרים
להבין שלהתקע בעבר לא יעזור לא לך ולא לאף אחד תמשיכי הלאה אני יודע שזה קשה אבל אין מה לעשות
אם את רוצה לדבר אני פה באהבה:)
אם את רוצה לדבר אני פה באהבה:)
תזכרי שאם הוא עשה את זה יש סיבה.
ותזכרי שהוא פאקינג אידיוט שהפסיד אותך!!!
את יפה חכמה והרבה בנים יחלמו להיות עם מישהי כמוך
אז תחייכי ותאהבי את עצמך כי את פאקינג לא אשמה
תמשיכי בשלך ועכשיו קשה לך אני יודעת אבל זאת רק עוד תקופה מחורבנת שתעבור עוד מעט
ותזכרי שהוא פאקינג אידיוט שהפסיד אותך!!!
את יפה חכמה והרבה בנים יחלמו להיות עם מישהי כמוך
אז תחייכי ותאהבי את עצמך כי את פאקינג לא אשמה
תמשיכי בשלך ועכשיו קשה לך אני יודעת אבל זאת רק עוד תקופה מחורבנת שתעבור עוד מעט
אהובה שלי, אני מבינה אותך ממש. אם תרצי לדבר איתי אני פה(: יש לי מלא טיפים
באותו הנושא: