8 תשובות
שואל השאלה:
ואם זה יתקע איך אני אמורה להוציא?
אנונימית
עם החוט?
אנונימי
זה לא יתקע תאמיני לי אבל גם אותי זה הפחיד פעם אבל אל תישני אם זה ואל תיהיה עם הטמפון יותר מידי שעות
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני מפחדת שהחוט יקרע כי זה מרגיש חלש כזה.
אנונימית
אל תדאגי זה לא יתקע תכניסי באמצע לא קצת שמרגישים ולא יותר מידי.. כל עוד יש מספיק חוט בחוץ הטמפון יוצא
את צריכה להשאיר חוט בחוץ לא את כולו אבל את רובו
תדחפי עמוק זה כל הקטע של טמפון אם זה בחוץ זה לא עושה כלום
אנונימית
לדחוף עד שאת לא מרגישה