5 תשובות
אני חושבת שאת צריכה בעיקר להרגיש את זה.
אם הוא מדבר איתך על זה תגידי שאת עדיין לא מוכנה, אם הוא מוכן לחכות הוא אוהב אותך לא כזה קשה :)
בדרך כלל גברים ינצלו אותך רק בשביל .. ולא ... , הרבה מהבנות מתבלבלים אבל ... . ..... לא שווים אפילו התיחסות.
אנונימי
אם הוא כותב לך הרבה בואי ניפגש בואי תבואי עליי או ששולח את זה "" אז הוא מנצל אותך
מינית? בעקרון מחכים יחסית הרבה זמן לפני שמגיעים ליחסים שכאלה
בשביל לראות האם הקשר נבנה בהחלט, כך בודקים נכונות.
אך בסופו של דבר, זה עניין של הרגשה. כלומר מה שחשוב זה שאת
תרגישי בטוחה וביום שתראי את היחסים המדוברים לא כניצול
אלא כמשהו הדדי והסכמה ולא תתחרטי, גם אם יש אחוזון קטן שלאחר מכן
הוא ייפרד. אבל עמוק בתוכך תהיי שלמה עם זה שהיית איתו במגע שכזה.
כמובן שפרידה כשלעצמה היא כואבת ואני לא מאחל אותה לאף אחד
אבל בין אנשים היא יכולה להתרחש בין כה וכה, אם זה אחרי שנתיים בזוגיות
שנה, שלוש שנים או יותר, וכנראה שבמהלכה כן היה סקס, ולכן אמרתי
זה הכל עניין של הרגשה מבלי להתחרט.

בגילך (16 כפי שרשום) זה מובן לי כשמש ביום בהיר. בעיקר אם את בתולה 'שמפחדת' לאבד את הבתולים ורואה בו דבר קדוש.
(למרות שאנשים יוצאים עם אנשים ונשים גם לאחר שהם כבר לא בתולים/בתולות)
בגילי (מבוגר ממך בכמה שנים טובות) כמעט ולא ניתן למצוא אנשים שלא התנסו, ומי שתמרח אותי יותר מדי זמן אני אחשוד שהיא לא באמת נמשכת אליי ורוצה בי.
אנונימי