9 תשובות
זה לא ההורים זה הסביבה שחיים בה שיש בה את כל הקללות, זה תלוי באיזה סביבה אתה חי
נכון אני ישראלית וחינכו אותי לדבר בצורה נוראית, אוף איזה שטויות באמת... יש לך דעה ודיבור נוראי ואת מכלילה ואני אומרת לך חד וחלק שאת מכלילה, את רואה סירטונים בחול חלק מהם, בתור אחת שראתה יותר ממך ועוד בטוויטר בכלל, אז גם הם לא מדברים יפה ומכובד ואשכרה יורדים על אנשים עם מוגבלויות, אז בבקשה ממך אל תחרטטי.. כי וואלה זאת לא האמת לא כולנו אותו הדבר לא כולנו מדברים אותו הדבר גם אם אותו הבן אדם אנגלי לא אומר שהוא מדבר מכובד זה כל אחד והדרך חינוך האופי והדיבור שלו.. את מכלילה ואני מצטערת להגיד לך שזה לא נכון.. הכל תלוי רק נטוו באופי במקום וגם בהורים אבל זה ממש ממש לא קשור לישראלי אנגלי בן בת ממש אין קשר..
שואל השאלה:
לא מבינה מה יש להתגאות בעובדה שיש לך חינוך כזה
וכן אני מכלילה אמרתי את זה כבר
ואני מצטערת אבל על השאלה למה שונאים ישראלים בחול זה בגלל הבוטות שלהם והחוצפה והצרחות בכול מקום.
לא מבינה מה יש להתגאות בעובדה שיש לך חינוך כזה
וכן אני מכלילה אמרתי את זה כבר
ואני מצטערת אבל על השאלה למה שונאים ישראלים בחול זה בגלל הבוטות שלהם והחוצפה והצרחות בכול מקום.
זה היה ציני את גם לא מבינה ציניות.. המצב שלך חמור.. חינכו אותי מדהים וחינכו אותי לא להכליל לקבל את השונה ולקבל את כולם גם את השונאים שלך לכבד כי הכל יחזור אלייך בבום לפנים, אז בואי..
ולא כל הישראלים אותו הדבר.. די עדיף שתמחקי תשאלה הזאת באמת
ולא כל הישראלים אותו הדבר.. די עדיף שתמחקי תשאלה הזאת באמת
מה
דווקא אני רואה חתיכת ירידות על אנשים בסרטונים של חול והרבה תגובות מגעילות ונוראיות ויחס מזעזע
מציעים להם גם להתאבד
אני ממש לא רואה שהם מביעים דעות בצורה מכבדת
פה מי שנותן תגובה מזעזעת ברמה הזאת יוצאים להם על החיים גם אם הם באותה דעה איתם וגם לרוב ישראלים הם ציניים 80% מהתגובות על סרטונים כאלה ציניות ולא ישר הולכים על ירידות קשות.
ההכללה הזאת לא נכונה וגם לא מייצגת את הרוב
יש ויש זה תלוי במקום
גם בארץ וגם בחול ראיתי גם דיונים מאוד מכבדים וגם כאלה שלא
מה שכן הם פחות ציניים בחול בישראל מוצאים ציניות על הכלxd
אבל הם כן מעזים להגיד דברים ממש מזעזעים והירידות שלהם יותר אכזריות משל פה פי כמה
דווקא אני רואה חתיכת ירידות על אנשים בסרטונים של חול והרבה תגובות מגעילות ונוראיות ויחס מזעזע
מציעים להם גם להתאבד
אני ממש לא רואה שהם מביעים דעות בצורה מכבדת
פה מי שנותן תגובה מזעזעת ברמה הזאת יוצאים להם על החיים גם אם הם באותה דעה איתם וגם לרוב ישראלים הם ציניים 80% מהתגובות על סרטונים כאלה ציניות ולא ישר הולכים על ירידות קשות.
ההכללה הזאת לא נכונה וגם לא מייצגת את הרוב
יש ויש זה תלוי במקום
גם בארץ וגם בחול ראיתי גם דיונים מאוד מכבדים וגם כאלה שלא
מה שכן הם פחות ציניים בחול בישראל מוצאים ציניות על הכלxd
אבל הם כן מעזים להגיד דברים ממש מזעזעים והירידות שלהם יותר אכזריות משל פה פי כמה
בחול יש סרטון ירידות על כל בן אדם שקיים ולא רק זה יש כאלה שצחקו על אנשים עם מוגבלויות.. מה שבארץ אין ולא אהיה כי מי שיעשה כזה דבר יצאו עליו על 200 כל מדינת ישראל.. אז ההכללה שלה וכל מה שהיא אמרה לא נכון, וגם לא מבוסס על אמת.. בישראל את תמצאי יותר אנשים שמגנים על אחרים מאשר יורדים
וואי נכוןן באמת צוחקים שם על אנשים עם מוגבלויות
בארץ נדיר ביותר למצוא תגובה רעה על בנאדם עם מוגבלות
נגיד מפרסמים פה ילדה עם תסמונת דאון ואומרים יש לה יום הולדת מה תאחלו לה
אז כל התגובות יפות ואם יש תגובה שלא ישר יוצאים עליה
בחול ראיתי הרבה יותר שירדו על אנשים עם מוגבליות
יש כאלה שכתבו שהם יפים וטהורים ומאחלים להם רק טוב
ויש כאלה שכתבו שהם מפלצות וזה לא נדיר למצוא תגובות כאלה לעומת בארץ
אפילו על אדליה רוז פתחו דפים בפייסבוק ואמרו שהיא מפלצת ושטן ושלא מגיע לה לחיות (רק בגלל איך שהיא נראת) והיו שם לא מעט לייקים ותמיכה, והיא ממש לא היחידה.
אם דבר כזה היה קורה בארץ בספק שהיו הרבה לייקים או שמישהו בכלל היה תומך בזה.
אז החינוך שם לא יותר טוב לסיכוםxd
בארץ נדיר ביותר למצוא תגובה רעה על בנאדם עם מוגבלות
נגיד מפרסמים פה ילדה עם תסמונת דאון ואומרים יש לה יום הולדת מה תאחלו לה
אז כל התגובות יפות ואם יש תגובה שלא ישר יוצאים עליה
בחול ראיתי הרבה יותר שירדו על אנשים עם מוגבליות
יש כאלה שכתבו שהם יפים וטהורים ומאחלים להם רק טוב
ויש כאלה שכתבו שהם מפלצות וזה לא נדיר למצוא תגובות כאלה לעומת בארץ
אפילו על אדליה רוז פתחו דפים בפייסבוק ואמרו שהיא מפלצת ושטן ושלא מגיע לה לחיות (רק בגלל איך שהיא נראת) והיו שם לא מעט לייקים ותמיכה, והיא ממש לא היחידה.
אם דבר כזה היה קורה בארץ בספק שהיו הרבה לייקים או שמישהו בכלל היה תומך בזה.
אז החינוך שם לא יותר טוב לסיכוםxd
אני ישראלי, מקלל פעם ב
את מדברת על ערסים שזה חלק מהישראלים ולא כולם
את מדברת על ערסים שזה חלק מהישראלים ולא כולם
אם היה דבר כזה בארץ כל רשות כל מקום היה מתערב נגיד התוכנית הצינור תוך יום הייתה מתערבת ומוחקת את זה מוקד 105 אם אני לט טועה.. בישראל את לא תמציא את זה כמעט בכל מקום דואגים לטפל ולמחוק והיופ אנשים אפילו כמעט ולא עושים את זה כי יודעים שיצאו עליהם אם הם בכלל יחשבו לעשות את זה..
באותו הנושא: