10 תשובות
אין הרבה מה לעשות
אצלי יש את אותה בעיה
אצלי יש את אותה בעיה
שואל השאלה:
זה חרא.
זה חרא.
אנונימי
נמצאת באותו המצב
לאט לאט אני מראה לאמא שלי סרטונים חמודים של כלבים ואומרת לה כמה שהם נאמנים ותמיד שמחים לראות אותך והם מנחמים וטובי לב והחברים הכי טובים בעולם וכמה שיעשה לנו טוב דבר כזה בבית שיאיר אותו והיא לאט לאט מתרככת וזורמת לכיווני
בהצלחה לשנינו מה אני אגיד
לאט לאט אני מראה לאמא שלי סרטונים חמודים של כלבים ואומרת לה כמה שהם נאמנים ותמיד שמחים לראות אותך והם מנחמים וטובי לב והחברים הכי טובים בעולם וכמה שיעשה לנו טוב דבר כזה בבית שיאיר אותו והיא לאט לאט מתרככת וזורמת לכיווני
בהצלחה לשנינו מה אני אגיד
שואל השאלה:
ניראלי זה דווקא יכול לעזור
ניראלי זה דווקא יכול לעזור
אנונימי
ייאי אני שמחה
שואל השאלה:
אני אנסה את זה
אני אנסה את זה
אנונימי
יכל להיות שהיא לא מסכימה מסיבה טובה, לגדל כלב זו אחריות גדולה ממש
גם אצלי!! היא מסכימה רק כלב קטן ואחים שלי לא מוגנים ואבא לשיר ומה רק כלב גדול:(
אני גם הייתי ככה עד שביקשתי מההורים שלי שנעשה אומנה לכלב לחודש (אני חושבת שאפשר גם פחות) ואז כשהם ראו שאני והאחים שלי באמת הכרנו אחריות ודאגנו לו הם הסכימו לאמץ את הכלבה שיש לי כיום
לברר מה הסיבה,דברי איתה על זה שתהיה רגועה.
תוכלי להכין מצגת על כל הדברים החיוביים והשלילים כמובן ואיזה סוג של כלב את חושבת שיהיה הכי מתאים לאמץ/לקנות.
תוכלי להכין מצגת על כל הדברים החיוביים והשלילים כמובן ואיזה סוג של כלב את חושבת שיהיה הכי מתאים לאמץ/לקנות.
באותו הנושא: