התחברות
הרשמה
אם אני רוצה לבקש מיון לוחמות אני צריכה להתקשר או לשלוח מייל?
ואם מייל אז מה אני כותבת בו?
30 ביולי 2020, 19:48
לוחמות
גיוס
מיונים
צה"ל
קרבי
תשובה אחת
זה אף פעם לא דבר רע לבקש מיון
תתקשרי ותכתבי מכתב תוכלי לאזור האישי במיטב
C
Cami
באותו הנושא:
אם קיבלתי מיון לוחמות זה אומר שלא אקבל מיונים אחרים?
אם אני רוצה מיון לוחמות אני אמורה לבקש ממיטב?
מה אני צריכה לעשות אם אני רוצה לבקש מיון מהצבא? אני יכולה פשוט לבקש מהם מיון לוחמות?
כדאי לי לבקש מיון לוחמות ?
חייב ללכת ליום מיון לוחמות אם אני לא רוצה להיות לוחמת?
אני צריכה לבקש מיון לוחמות?או ששולחים לכולן?
יש כאן עוד בנות שעשו מיון לוחמות ביוני ולא קיבלו הודעה האם עברו את המיון?
אפשר לבקש מיון לוחמות לפני שקיבלתי שאלון העדפות?
אני יכולה לבקש זימון למיון לוחמות למרות שבמנילה(שאלון העדפות) סימנתי שאני לא רוצה להיות לוחמת?
יש כאן בנות שעשו מיון לוחמות וזימנו אותן לראיון המשך של מיון הלוחמות?
אני מתגייסת במרץ 19 ויש לי מיון לוחמות ביוני. אם אני רוצה לוחמה אני צריכה להיות מעל משקל 50 או שזה לפי BMI?