3 תשובות
הלקים והמכונה ממש טובים (לפחות לי) ואני ממש מרוצה וממליצה.
קניתי מכונה קטנה והיא הייתה ממש גרועה והלקים שלהם ממש טובים וזולים ממליצה על הלקים
המכונה סבבה, הלק לא יודעת לא קניתי
באותו הנושא: