11 תשובות
תתקשרי למשטרה
שכחו ילד באוטו ואת בסטיפס..
תקראי למבוגר באיזור שיבדוק את העניין ואם את באמת שמה לב שהוא נשכח באוטו תתקשרי דחוף למשטרה שתשבור שם את החלון
משטרה.
שואל השאלה:
מה? אני לא יודעת אם באמת
אני בבית. אני פשוט חושבת על זה כי זה קרה הרבה לאחרונה
אז אני חושבת שאולי יש ילד כרגע שנשכח באוטו ויודיעו על זה מאוחר :/
אנונימית
אז למה את סתם כותבת...?
אנונימית
שואל השאלה:
לא כתבתי שיש ילד באוטו שנשכח
כתבתי שאני בלחץ שיש אולי כרגע כי הסיכוי הוא גבוה עם כל מה שקרה לאחרונה..
לא כתבתי שזה קורה עכשיו כתבתי שאני בלחץ שאולי זה קורה כרגע !!!
אנונימית
מה את שמה לי דיסלייק חצופה?
אנונימית
שואל השאלה:
מה?
אנונימית
חחח אנונימית איזה ממורמרת את
שואל השאלה:
כןן לא הבנתי מה היא רוצה
אנונימית