9 תשובות
יש מצב שאני יכולה לעזור אבל לא הבנתי את השאלה
שואל השאלה:
דחוףף
שואל השאלה:
אני בן ויפן בקוריאנית זה איבון זה לא קשור
טוב אתה לא מסביר אז תשאל בhi native שם אולי ידעו
ולגבי יפן אני יודעת אמרתי שזה דומה..
שואל השאלה:
אחד הלשונות בקוריאנית קוראים לו ניאהונג.
אני לא מבין אם לשון זה הוא מתייחס לזכר לנקבה או לשניהם??
שואל השאלה:
לשון ניהונג
שאלת את זה באותה צורה בדיוק אז לא עזר
זה פשוט דומה לאיך שאומרים "יפן" ביפנית
לא יודעת את הקשר לקוריאנית.. תבדקי שוב
שואל השאלה:
מה הלשון ניהונג אומר?? זכר נקבה או שניהם??