4 תשובות
עשיתי חצי שנה בקופת חולים הבאתי להם עוגות ותה לא היה לי רעיון
הם לא התייחסו ואוו אז לא השקעתי
הם הביאו לי כמה דברים מסבון
ופרחים
לפני זה עשיתי שנה וחצי בבית חולים הבאתי ל2 האחראיות שלי תיק צד מושלם לכל אחת
ולחברות שלי מהשירות מחזיק מפתחות יפה
הם לא התייחסו ואוו אז לא השקעתי
הם הביאו לי כמה דברים מסבון
ופרחים
לפני זה עשיתי שנה וחצי בבית חולים הבאתי ל2 האחראיות שלי תיק צד מושלם לכל אחת
ולחברות שלי מהשירות מחזיק מפתחות יפה
עשיתי שנתיים
בשנה הראשונה בית חולים הבאתי עוגה כיבוד ועניינים
שנה שנייה בית משפט והם כפרה עליהם עשו לי מסיבת הפתעה ארוחת צהריים עם אוכל שהזמינו פלאפל סלטים עניינים ואני קניתי עוגת פרווה כי לא ציפיתי שיעשו לי חח קנו לי שרשרת והביאו לי גיפט קארד ותעודת הערכה והמלצה ונורא רצו שאני אשאר לעבוד בבית משפט
אני לא חושבת שהבת שירות נותנת מתנת פרידה אם כבר זה הם לך את יכולה להביא כיבוד כזה וזהו
בשנה הראשונה בית חולים הבאתי עוגה כיבוד ועניינים
שנה שנייה בית משפט והם כפרה עליהם עשו לי מסיבת הפתעה ארוחת צהריים עם אוכל שהזמינו פלאפל סלטים עניינים ואני קניתי עוגת פרווה כי לא ציפיתי שיעשו לי חח קנו לי שרשרת והביאו לי גיפט קארד ותעודת הערכה והמלצה ונורא רצו שאני אשאר לעבוד בבית משפט
אני לא חושבת שהבת שירות נותנת מתנת פרידה אם כבר זה הם לך את יכולה להביא כיבוד כזה וזהו
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתן את זה ביום האחרון של השירות?
עשיתן את זה ביום האחרון של השירות?
אנונימית
כן
באותו הנושא: