התחברות הרשמה

זה הגיוני שאני כל כך מבואסת שהוא רחוק ממני ושנינו יודעים שאין סיכוי ואני ככ בעניין שלו

אבל אנחנו ממשיכים לדבר , להפסיק?
30 ביולי 2020, 04:47
התאהבותאיך יודעים    
3 תשובות
אם את יכולה כן
נ
נמשכת לאוכל:)
כן
נ
נמשכת לאוכל:)
שואל השאלה:
להפסיק לדבר איתו?
אנונימית
באותו הנושא:
הגיוני שאני מבואס מזה שאני אהיה לבד כל החיים בלי אף ידידה ואני בחיים לא אמצא אהבה?
הגיוני שאני מבואסת שיבוא שיבוא כיפור ואני ממש ממש לא מחכה לזה
הגיוני שאני התלהבתי מציון 80 במתמטיקה בעבודה של למידה מרחוק?
קיבלתי 94 במבחן במחשבים, הגיוני שאני קצת מבואסת? כיתה ט'
הגיוני שאני מבואסת?
הגיוני שאני מבואסת כי הורידו לי מלא נקודות אמינות?
הגיוני שאני מבואס רצח כי הכלב שלי מת?
והגשתי על 85 בלשון הגיוני שאני מבואסת?
הגיוני שאני עוזרת לקראש שלי עם מי שהוא אוהב?
הגיוני שאני שמחה שהמשימות למידה מרחוק הן עם ציון?
חברה שלי עשתה תמונות עם ידיד שלה ואני לא אוהב אותו ואני מבואס זה הגיוני?