12 תשובות
סכיזרופניה וטיפול או ללכת full joker
ללכת לפסיכיאטר
וזה שיש לך כמה אישויות למשל כמה במי אדם בגוף שלך
שואל השאלה:
זה שיש לבן אדם כמה אישיות .
אנונימית
שואל השאלה:
מומלץ ללכת לפסיכיאטר
אנונימית
חחח מה את עונה לעצמך
אנונימית
כמו ששומעים מהשם, פיצול אישיות
זה בנאדם עם 2 או יותר (יכול להיות אפילו 5 או 6) פיצולי אישיות
אחד חרמן אחד מסומם אחד רציני אחד אובדני
ויש טיפול טרופתי וטיפול פסיכולוגי
המטופל יכול לבחור אבל אם זה חמור זורקים לאישפוז
שיש לך כמה אישיות שונות
את יכולה פעם אחת להיות בחורה בת 20
פעם אחת ילד בן 8
גבר בן 50
ועוד ועוד
שואל השאלה:
צריך לבדוק אצל פסיכיאטר מהר !!
אנונימית
חבל על המאמץ חברים
triggered youtube guy
אני אוהב לענות תשובות רציניות, אני מרגיש סיפוק
אל תאשים אותי על זה
כמה חוסר ידע במקום אחד אין דבר כזה פיצול אישיות ו16 מה שאמרת ממש אבל ממש לא נכון ממליצה לך ולך ללכת לערוץdissociadid ללמוד קצת קוראים לזה הפרעה אישיות דיסוציאטיבית הולכים לפסיכאטר המונח עצמו פיצול אישיות ממש לא נכון כי זה לא מחולק לפי אישיות כן יש אישיות שיותר בולטת יכול להיות אבל זה לא רק זה זה ממש בן אדם אחר זה כמו שתקחי כוס ותשברי אותה וכל חלק הוא חלק ממשהו אחד גדול יותר אבל גם נפרד לעצמו לכל דמות יש מין אחר נטייה מינית שונה תחביהים שונים לבוש שונה
ואנשים שיש להם את ההפרעה לא יודעים שיש להם אותה הם חווים לרוב אובדן זכרון והם שומעים קולות מידי פעם כמובן שאין לי מספיק ידע בנושא כדי לאבחן אבל כן זה מומלץ