9 תשובות
תשמעי stay אחד השירים היפים והמרגיעים שיש להן
אני לא אוהבת את הקול שלהן ואת השירים שלהן, אני לא מוצאת משמעות אמיתית במוזיקה שלהן.
ואין לי שום דבר נגד:)
אני אוהבת את המוזיקה שלהן למרות שבתכלס אין לה ממש משמעות.
החברה שלהן פשוט נוראית, הן צריכות לעזוב אותה!!
וואי אני באמת לא אוהבת אותן ונדירים האמנים שאני לא אוהבת...
לא מעריכה את המוזיקה הרדודה והבאמת גרועה שלהן.
לא מעריכה את חוסר הפעילות גובל בזלזול שלהן כלפי המעריצים.
לא מעריכה את זיוף הצפיות המטורף שלהן.
לא מעריכה את החברה המזעזעת שלהן.
לא מעריכה את הקונספט חסר התוכן והתמידי שלהן.
לא מעריכה בהן את ה"כישרון" שלהן.
אין בהן כלום.
אנונימית
אני מסכימה^
שואל השאלה:
את האמת אהבתי בקטנה את השיר החדש how you like that וkill this love
את השאר לא אהבתי
אנונימית
אני לא אוהבת את המוזיקה שלהן ויותר לא אוהבת את המעריצות שלהן
המוזיקה שלהן טובה אבל די רדודה, הן נחמדות והחברה שלהם מזעזעת בעיניי, לא מבינה איך הן נשארות שם
אני בלינק מאז הדיביוט להם ולא לאהוב אותם/ את המוזיקה שלהם זה בסדר זה בכל זאת טעם ולא כולםצאוהבים אותו דבר אבל בבקשה לא לשלוח לבנות הייט..
אני אישית מתחברת לקונספט שלהן ואוהבת לראות אותן מצליחות מחכה מאוד לקאמבק שלהן החודש ולאלבום המלא!!
יש להן סטייל מגניב כזה ואני אוהבת כמעט כל דבר שהן עושות..
לגבי yg היה נחמד יותר אם היה לחברה אכפת מהבנות טיפה יותר ושהוא היה משקיעה בהן כמו ב winner או ikon אבל אוקי...
אני מקווה שאנשים ביחברה יבינו מה יש להם ומה הן יכולות לעשות חוץ מלדגמן לחוד וקאמבק כל שנה..
וזהו בעיקרון 3>