8 תשובות
לא יודע, אני פשוט לא מתחבר למוזיקה אף פעם טרחתי לשמוע אבל, את צודקת כי אפשר להגיד שמוזיקה כזאת או אחר היא מוסיקה גרועה...
כי מזרחית זה נחות סורי, את מוזמנת להתנשאות עלי על זה שאני שומעת ראפ או רוק או כל זאנר אחר, זה פשוט גרוע
מזרחית זה לא סטייל שונה זה הרוב מזרחית ופופ לועזי
או ראפסר כזה
ולמה מתנשאים? כי רוב המוזיקה הזאת היום היא לא איכותית במיוחד מבחינת תוכן
שכל אחד ישמע מה שהוא רוצה
יש נגיד גם מלא דעות קדומות על אנשים ששומעים וואן דיירקשן ואני שונאת את זה
לא יודעת אני לא אוהבת מזרחית ולא יצא לי להתנשא על אף אחד שכן אוהב הכל טוב לכל אחד יש את הטעם שלו במוזיקה
מה קרה לכם אנשים שעונים פה אני בשוק
מה חסר לפי מה לשפוט אנשים
לבני אדם יש טבע לדחוף את האף. יש אנשים משועממים ומטומטמים שלוקחים את זה רחוק ויורדים ומשפילים.
החוכמה היא להתעלם או במילים אחרות...
לשים זין. /^-^\
אני לא אוהב אנשים ששומעים מזרחית סליחה
כי הם מתנשאים בלי קשר