התחברות הרשמה

מישהו כתב או מכיר מישהו שכתב בעט מחיק בבגרות ולא נמחק לו?

כתבתי בבגרות בכימיה בעט מחיק ורק אחר כך גיליתי שזה נמחק להרבה אנשים, אני ממש ממש בלחץ כי הלך לי טוב ואין מועד חורף לכימיה וזה אומר שאני אצטרך לגשת עוד שנה כשאני כבר לא אזכור את החומר.
אז אם מישהו כתב בעט מחיק בבגרות או מכיר מישהו שכתב ולא נמחק לו העט והוא קיבל ציון, אני אשמח שתכתבו זה ממש ירגיע אותי.
אגב אם מישהו יודעת תוך כמה זמן אמורים להתפרסם הציונים של מועד קיץ אני גם אשמח שתכתבו.
29 ביולי 2020, 20:22
בחינות בגרותעטיםבגרויותבגרותדיו    
תשובה אחת
ידוע שאסור כי זה נמחק...
(
(.ROY)
באותו הנושא:
מה הסיבה הכי מצחיקה שכתב לכם נאמן לגבי מחיקה?
מישהו יודע כמה עולה בדיוק לוח מחיק גדול במקס סטוק?
מישהו רשם בבגרות שלו עם עט מחיק??זה היה בסדר וקיבלתם ציונים?
מישהו מכיר אפליקציה איכותית עם פונטים וגופנים מיוחדים של כתב בעברית?
להחיות עט מחיק שהתייבש - יש לי עט מחיק שהתייבש, הוא עלה המון כסף. מישהו יודע איך אני ''יחזיר אותו לחיים''?
מישהו מכיר צ'אט (רק בכתב) רנדומלי ?
מישהו מכיר אתר שעושה כתב יפה לאינסטגרם?
מישהו רשם בבגרות עם עט מחיק?????פלעז תענוו
מישהו מכיר שיר שאייל גולן כתב?
מישהו מכיר אפליקציה שאפשר לכתוב על תמונות אבל באותיות כתב?
מישהו מכיר אפליקציה שתעשה כתב יפה לאינסטה