מישהו כתב או מכיר מישהו שכתב בעט מחיק בבגרות ולא נמחק לו?
כתבתי בבגרות בכימיה בעט מחיק ורק אחר כך גיליתי שזה נמחק להרבה אנשים, אני ממש ממש בלחץ כי הלך לי טוב ואין מועד חורף לכימיה וזה אומר שאני אצטרך לגשת עוד שנה כשאני כבר לא אזכור את החומר. אז אם מישהו כתב בעט מחיק בבגרות או מכיר מישהו שכתב ולא נמחק לו העט והוא קיבל ציון, אני אשמח שתכתבו זה ממש ירגיע אותי. אגב אם מישהו יודעת תוך כמה זמן אמורים להתפרסם הציונים של מועד קיץ אני גם אשמח שתכתבו.