2 תשובות
הם בני אדם בדיוק כמוך;) פשוט תזרמי ויהיה טוב
לחשוב שהם רק אנשים והדעה שלהם עלייך לא משנה וכמו שאת לא הייתי מרגישה בנוח שמישהי היה לחוץ ממך גם הם
באותו הנושא: