13 תשובות
תנסי
לרוב לא מסתכלים בביו ששולחים הודעה אז אולע זה לא יעזור ...
חושבת שכן אבל לא תמיד מסתכלים בביו
שואל השאלה:
תודה רבה
אנסה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
וזה מבאס
אין דרך אחרת נכון?
אנונימית
תמיד יש בוגדים אז
שואל השאלה:
אבל לא רואים שום דבר בתמונה
מה יש להם לחפש
אנונימית
שואל השאלה:
אין תקווה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח תודה רבה❤
אבל לא חשוף או משהו
אז איך
אנונימית
שואל השאלה:
חחחחחחחחח את גורמת לי להיות אדומה
סבבה כתבתי❤
תודה ממש ממש❤
אנונימית
על ההודעה הראשונה שאנשים שולחים תכתבי אני תפוסה ואני לא יכול לדבר איתך וזהו
ותכתבי גם בביו זה יעזור
אם לא הרבה לפחות קצת זה יעזור
ואם משגעים אותך אז פשוט תחסמי זהו
שואל השאלה:
כתבתי
מקווה שזה יעזור:)
אנונימית