13 תשובות
כנראה פחות ישלחו
תנסי
לרוב לא מסתכלים בביו ששולחים הודעה אז אולע זה לא יעזור ...
חושבת שכן אבל לא תמיד מסתכלים בביו
שואל השאלה:
תודה רבה
אנסה את זה
תודה רבה
אנסה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
וזה מבאס
אין דרך אחרת נכון?
וזה מבאס
אין דרך אחרת נכון?
אנונימית
תמיד יש בוגדים אז
שואל השאלה:
אבל לא רואים שום דבר בתמונה
מה יש להם לחפש
אבל לא רואים שום דבר בתמונה
מה יש להם לחפש
אנונימית
שואל השאלה:
אין תקווה
אין תקווה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח תודה רבה❤
אבל לא חשוף או משהו
אז איך
חחח תודה רבה❤
אבל לא חשוף או משהו
אז איך
אנונימית
שואל השאלה:
חחחחחחחחח את גורמת לי להיות אדומה
סבבה כתבתי❤
תודה ממש ממש❤
חחחחחחחחח את גורמת לי להיות אדומה
סבבה כתבתי❤
תודה ממש ממש❤
אנונימית
על ההודעה הראשונה שאנשים שולחים תכתבי אני תפוסה ואני לא יכול לדבר איתך וזהו
ותכתבי גם בביו זה יעזור
אם לא הרבה לפחות קצת זה יעזור
ואם משגעים אותך אז פשוט תחסמי זהו
ותכתבי גם בביו זה יעזור
אם לא הרבה לפחות קצת זה יעזור
ואם משגעים אותך אז פשוט תחסמי זהו
שואל השאלה:
כתבתי
מקווה שזה יעזור:)
כתבתי
מקווה שזה יעזור:)
אנונימית
באותו הנושא: