2 תשובות
אומברה זה בערל חצי בלונדיני (רק בלמטה) והשאר חום ובליאז זה בערך שלושתרבעי בלונדיני ורק הלמעלה חום
האומברה מעניק לשיער גוון שהולך והופך בהיר יותר ככל שמתקרבים לקצוות .
בליאז' היא טכניקה שבעזרתה יוצרים גווני שמש עשירים בשיער. הדגש הוא על גוונים בנראות טבעית לחלוטין ועל עדינות, רכות ובהירות.

אם את שואלת אותי לדעתי בליאז הרבה יותר יפה מאומברה , מתה לעשותת.
שמחתי לעזור❤