9 תשובות
מה
למה שהיא תעשה את זה
את עוד לא בת 18 אפילו
אם את עוד לא בשלה לזה תגידי לה זה חשוב ❤
דברי איתה על זה
דירת שותפים, יחידת דיור אולי אצל אנשים שאת מכירה? שגרים קרוב?
בעיקרון לדעתי זה דיי מוקדם תנסי לדבר איתה שיחכו שתהיי יותר עצמאית.
אגב, ולנקות ולבשל זה לא כל כך מסובך כמו שזה נשמע(;

אם את צריכה התייעצות או משהו דברי איתי בכיף
שואל השאלה:
דירה לבד רק לי, באיזור שחברה שלי בת 19 גרה בו ^
אנונימית
לא חושבת שזה הגיוני שתהיי לבד בגיל שלך אבל תנסי לדבר איתה שיחכו שתהיי עצמאית יותר. תתחילי לעבוד וכזה.
דבר ראשון תירגעי הכ בסדר זה הזמן להיות עצמית דבר שני אם את גרה באילת אשמח לעזור לך בהכל אני יודע לבשל לנקות לעשות כביסה לקפל הכלל
שואל השאלה:
אני מראשון^ . תודה אבל❤
אנונימית
המשפחה שי מראשון רמת אליהו
את עוד לא 18 את לא מחוייבת לצאת לפי החוק...
קודם כל תדברי איתה שתתן לך זמן להתכונן והכל לפני שאת עוברת, אני חושבת שכדאי שהיא תלמד אותך איך לטפל בדירה משלך לפני שמחליטים על מעבר