8 תשובות
לא
לא זה לא. זה פשוט תהליך בגוף שלנו זה טבעי לגמרי זה לא משהו רע
בני כמה אתם וכמה זמן אתם יחד? בגדול אני לא רואה בזה משהו מביך. אבל זה קצת תלוי גיל.
נע
בלי מחזור אף אחד מכם לא היה קיים
מחזור זה לא מביך
לא
בלי מחזור אין הריון!
באותו הנושא: