11 תשובות
שואל השאלה:
בעונה 7 הוא מת אבל זה לא בטוח כי לא ראו ממש
אנונימית
במציאות - זוג כזה יפה
בסדרה - כל כך רציתי שהם יהיו ביחד אוף
קלארק בסדרה היא לסבית לא?
ובמציאות השחקנים ממש חמודים ביחד לדעתי
מתי הוא מת??
חשבתי שהם יהיו זוג בסוף זה החיבור המושלם
אני אוהבת אותם בתור חברים טובים... הזוג האהוב עליי זה קלקסה
ואו אני בשוק
בגלל זה הכימיה שלהם בסדרה כלכך טובה!!!
שואל השאלה:
.
אנונימית
שואל השאלה:
היא בי
אנונימית
לא הבנתי הם במציאות זוג? ^^
בלאמי וקלארק השילוב המוצלח שראיתי, הלוואי שהם יהיו ביחד