7 תשובות
הסטטוס שלי הוא die dmmsten bauern ernten die dicksten kartoffeln, מומלץ מקרב לב.
FML
רציתי לכתוב סטטוס עמוק אבל פחדתי שתטבעו
או שאת יכולה לכתוב שורה משיר שאת אוהבת ( כמו שאני עשיתי ) או משפט שאת מתחברת אליו.
שואל השאלה:
the life begins when the fear is over
רשמתי נכון?
אנונימית
זאת אני בזכות עצמי!
משפט באנגלית . פתגם ביהדות.
את יכולה לכתוב ציטוט של להקה/זמר שאת אוהבת, או לחפש בגוגל או בפינטרסט ציטטוים יפים ולכתוב אותם בפונט
לחיות זה אחד הדברים הנבחרים ביותר, רוב האנשים פשוט קיימים.
יש גם אתר אחד שיש בו ציטוטים ומשפטים ממש יפים