4 תשובות
אוליי את מתגעגעת אליו
יכול להיות שהוא לא יוצא לך מהראש
שואל השאלה:
יש לי חבר כבר שנה וחודשיים!!
יש לי חבר כבר שנה וחודשיים!!
אנונימית
או שאת פשוט מתגעגעת אליך והוא חסר לך באיזה שהוא שלב זה קשה ואני סוג של יכולה להבין אותך
באותו הנושא: