4 תשובות
אוליי את מתגעגעת אליו
יכול להיות שהוא לא יוצא לך מהראש
שואל השאלה:
יש לי חבר כבר שנה וחודשיים!!
אנונימית
או שאת פשוט מתגעגעת אליך והוא חסר לך באיזה שהוא שלב זה קשה ואני סוג של יכולה להבין אותך